maanantai 2. kesäkuuta 2014

Leikin säännöt ja seuraukset+Hattara shootti

Jepjep...
ensin kuitenkin yksi kuva Annasta
 
 
Sitten hattarashootti (jossa on replat...)


Bess: Hattaraaa...

Bess: Hiiri, älä vie mun hattaraa!!

Bess: Et saa!

Bess: Et yllä!

Bess: ÄÄÄÄÄÄ-ÄÄ

Bess: Se jäi mun hiuksiin!!

Bess: IRTI!!

Bess: Noin...
Hiiri: Älä tunge sitä sun kainaloon...

Bess: Mun paita on tahmanen ja hiukset kans!

Hiiri: minä otankin tämän...
 
Ja niin paha hiirulainen vei Bessukan hattaran ;___; So sad...
 
 
Tämä pikkuinen tarina ei liity draamikseen
eli Luna EI ole terve ja Molly EI ole vielä kotona...
Jatkamme draamista kuitenkin tilaisuuden tullen :)
 
Leikin säännöt&Seuraukset
 


Luna: Aloitetaan!

Bess: Joo, mä meen tonne nwn

 Bess: *tepsun tepsun*

Susan: Heippa!

Susan: Mitäs puuhailette?

Luna: Leikitään, tuu säkin mukaan!!!

Susan: No hyvä on... Jos ette kerro kenellekkään olen sentään 17

Luna: Jee! Leikki alkoi!

Bess: *tepsun tepsun*

Bess: *Kiihdyttää askeleet juoksuksi* HIAAAA!!

Bess: Olen hattaraprinssinnakki!

Bess: Ja pelastan prinsessahattaran pahaltaliilaltahirviöltä!
Susan: Whaaaaaat?!

Bess: Sinun on aika saada surmasi!
Luna: Tappelu, tappelu!!

Bess: *lyö*

Bess: *kohottaa aseensa*

Bess: *lyö*

Bess: *lyö*

Bess: *lyö*

Bess: *lyö*

Bess: *lyö*

Susan: Totaaa...?

Bess: Hän ei leiki reilusti! Mikä on rangaistus?

Luna: Kasa!

Bess: Selväää >:DD

Luna: HYÖKÄTKÄÄ!!!

Bess: *Tönäisee Susania*

Susan: *kaatuu*
Bess: *loikka*

Bess: Jeee!!
Luna: Mä kans!

Luna: Jee!!!

Molly: *kävelee*

Molly: Mitäs te puuhaatte?

Bess: Leikitään! Yhdy kasaan!

Molly: Öh... Hyvä on?

Susan: auuuu
Bess: Jee!
Luna: Jeee!
Molly: Jee?
 
Siinä se sitten nun
Heippaa~
Meri, Sara, Susan, Molly, Luna & Bess
 


1 kommentti:

  1. Vähäks söpö ja hauska tarina. :D
    Noi kaikki tyttöset on nii ihania. <3

    VastaaPoista